29 Temmuz 2007 Pazar

Beni anlattığına,benden parçalar taşıdığına inandığım şarkı sözleri... Ve bence şarkılardır insanı anlatan... tüm ruhu ve anlatılamayanları ile...Bütün çıplaklığı ile....Yeter ki anlatmak isteyin,yeter ki anlaşılabilin diye...




Sen anlarsın (Emre A.)

bugün biraz gerginim yine,
sesim değişik gelebilir biraz
,ama sen anlarsın,bana katlanırsın...
tuhaf laflar edebilirim,seni belki üzebilirim,
ama sen susarsın,çünkü beni tanırsın...
öyle çabuk kızma derdin hep,bu kadar da kolay alınma,
o zaman beni sar,hadi sarıl bana,
değişmez huylar bilirsin,
bir kere de sen dene alışmayı!
ben göğsüne yatarken böyle derin nefes alma
bu ara ihtiyacım var sana
ellerimi sakın bırakma
bana huzur veren tek yer senin yanın unutma
gün varıncaya kadar sabaha
sakın hiçbir yere kalkma
fazla bişey istemem
sadece dur burda...


Anladım ki (Leman S)

Dün gece hiç tanımadığım bir erkeğe
Sırf sana benziyor diye usulca sokulup merhaba dedim
Tanıdık bir huzur aradım şaşkın bakışlarında dün
Bildik bir söz bekledim eskiden kalma öylesine
Konuştu bir şeyler söyledi beklediğim sözler bunlar değil
Yüzüme baktı gözlerime ama senin gibi değil
Anladım ki hiç kimse hiç kimse sen değil
Hiç kimse senin gibi canımdan öte can değil
Anladım ki hiç kimse hiç kimse sen değil
Hiç kimse senin kadar fikrime huzur değil
Anladım ki hiç kimse hiç kimse sen değil
Hiç kimse senin kadar umuduma yol değil



Olduğu Kadar(Gripin)

Dert etmeye ne gerek var her şey olduğu kadar
Zorlamaya ne gerek var gittiği yere kadar
Özleyip kavuşamamayı aşk sandık senelerce
Zamanı durduramadık aşk bu mu hadi be sen de
Dört duvar arasında neler neler var aklında
Sana aşık olmaya mı geldim dünyaya?
Dört duvar arasında kimler kimler var yanında
Herkesin bir yedeği var mıdır dünyada?
Düşünmeye ne gerek var her şey olduğu kadar
Zorlamaya ne gerek var gittiği yere kadar
Kendine anlatamadın senin olmayan cümlelerle
Şişeler derman olurmuş derdine
Hadi be sen de...


Yarına ne kaldı? (Kargo)

Her şeyi benden istedin
Her şeyi bana yükledin
Yarına ne kaldı?
Bu kadar mı yakınsın
Gündüzler çabuk biter
Geceler gelip geçer
Yarına ne kaldı?
Bu kadar mı uzaksın
Her şeyi benden istedin
Her şeyi benden bekledin
Nerde senin cevabın?
Yarına ne kaldı?

Bi Haber (Vega)

sarılmayı isterdim çok dokunmayı sanagel bul beni
anlatmayı isterdim çok açılmayı sana...gel bul beni
dolaşırdı adımlarım birbirine...seni görünce
öyle emindim ki çıldırdığımı bildiğine
karışırdı kelimeler hep birbirine
seni görünce
öyle emindim ki çıldırdığımı bildiğine
yürüyordun beyoğlunda...
aşkımızdan bihaberdin
yürüyordun sen yolundan
aşkımızdan bihaberdin
ölüyordum ben yolunda
öldüğümden bihaberdin
eriyorum karşında...yerinde olsam nasıl öperdim


Biliyorsun (Sezen A.) (Aslında binlerce şarkıya bedel bana göre...Her bir satırı...)

Hayat bazen öyle insafsız ki
Küçük bir boşluğundan yakalar
Hissettirmez en zayıf anında
Seni ta yüreğinden yaralar
Ellerin kolların bağlansada
Başında kasırgalar kopsada
Sen tüm gücünle karşı koysanda
Seni acımasız sevdaya salar
Sende benim kadar gerçekleri görüyorsun
Beraber olamayız benim gibi biliyorsun
Bir başka dünyanın insanısın yavrucağım
Sen kendi dünyanın toprağında büyüyorsun
Haklısın biraz geç karşılaştık
Oysa hiç konuşmadan anlaştık
Bazı şeyler var ki söylenmiyor
Biz senle sözleri susarak aştık
İnsan acılarla kıvransa da
Ve o aşkta bir daha doğsa da
Dünyasını yeniden kursa da
Düşler ve gerçekler ayrı ayrı yaşar...

Hiç yorum yok: