31 Temmuz 2007 Salı

Başında denedim ama yeterli olmadı. Sonrasını hiç sorma...
SENİ SEVİYORUM
söyleyemedim,söyleyemiyorum,söyleyemeyeceğimde...İster bağır çağır,ister bakma yüzüme... Ama gerçek bu. Olur da birgün bu şehirden gidersem de seni unutmayacağım.

Bu bir hikaye.. Sakın unutma... Ve sen hikayede herşeyden bihaber olan baş karaktersin...Ben mi? Bilmem nerdeyim... Ben hem yazıyorum,hem oynuyorum... Ama kaçıncı sayfadayım ve hangi roldeyim işte orasını kestiremiyorum... Varsın olsun böyle gitsin hikaye...
ya da
Belki de bütün hikayeler gibi bu da bitmeye mahkumdur... Buna da olsun... Hikayenin en güzel kısmı benim duyduğum aşktı... Tabii senden sonra...
Bakalım bu hikayeyi öğrenmek isteyecek misin...Ya da boşver... Deli saçması de geç... Efsane olsun... En azından çocuklar dinler güzel güzel uykuya dalarken...

Hiç yorum yok: