25 Temmuz 2007 Çarşamba





UZAĞIM;


Birçok şeysin sen.Birçok şey.Anlat deme.Uygun cümlelerim yok. Hem kaç heceye sığdırabilirimki seni?Tek bildiğim,çok şeysin sen.Çok şey...
Gerçeklikle hayalin,anlamsızlıkla anlamlılığın tam ortasındasın. Hem gerçeksin hem hayalsin... Gerçeksin çünkü varsın.Gözlerin,ellerin,sesin... Karşımdasın.Hem de hayalsin.öyle bir hayalki içinde gerçekliklerin var benim ulaşamadığım ve hiçbir zamanda ulaşamayacağım....Gözlerin var evet ürkek bir yaprağın titremesi gibi binbir korku ve heyecanla baktığım.Ellerin var evet sadece hayalet misali hikayemde tuttuğum.Sesin var evet her dem hasret duyduğum.... Her konuştuğunda dünyanın en güzel müziklerine asla değişmeyeceğim sesin. Bir o kadar da uzak sesin... bir o kadar uzak bakıyor gözlerin ve bir o kadar ulaşılmaz yerde ellerin... Uzak senin adın.... uzak kelimesine karşılık senin adın. Demiştim ya,birçok şeysin sen. Evet öylesin.Hem dokunacak kadar yakın,hem de uzaksın... Koskoca bir şehirsin sen. Büyük bahçelerin,göllerin var... Belki bir deniz var içinde... Sahillerin vardır... Belki bu yüzden sana olan sevdam uzağım.... Sen denizsin ben sana aşığım.... Ben aşığım sen denizsin... Sessiz koyların var keşfe çıktığım... Doğan yeni güneşin var kızıllığında akşamlarının. Yakamozların bile var geceleri nazlı gelin gibi denizinin üzerine süzülen... Koskoca bir şehirsin sen. Sabahların,akşamların... Yolların,kaldırımların..Bahçelerin,suların... Seni keşfe çıktım uzağım... Beni göremezsin... Var mı engel sınırın? Olsa ne yazar... Ben hayalet misaliyim uzağım... Beni göremezsin... Dedim ya.. Çok şeysin sen.. çok şey... Hem uzağım hem yakınım... Ama olsun.. Ben uzaklara aşığım.... ben sana sevdalıyım.... Senin sınırların var belki uzağım... ama unutma,ben yoklukla varlık arasındayım.... Ya yokumdur ya varım... Ama yok bile olsam uzğaım, bu yokluk içinde tek varlıksın uzağım.... çünkü ben sana sevdalıyım,seninle varım...

Hiç yorum yok: